    From: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Date: Thu, 27 Jan 2005 16:00:16 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@bye6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 16:07:53 +0100, Exec napisał(a):

    > jestem studentem informatyki, nie stac mnie na legalny soft za seetki
    > pln, a na czyms musze (chce!) sie uczyc...

    W sumie to już musztarda po obiedzie, ale spróbuj się dowiedzieć, czy
    uczelnia na której studiujesz nie ma podpisanej umowy msdnaa. Dzięki niej
    możesz mieć darmowy dostęp do wielu produktów MS. Tam gdzie studiuje w
    ramach tego programu "dostałem" WinXP Prof. i Visual Studio 2003. ZTCP to
    taki zestaw softu + jakieś darmowe programy wystarczał do zaliczenia
    zdecydowanej większości zajęć na informatyce. Właściwie jedyny problem był
    z sieciami neuronowymi (wymagany Mathlab).

    Maciej Olędzki