    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Date: Sat, 13 Dec 2014 21:52:55 +0100
    <548b1546$0$2640$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <548c332e$0$21557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <548c5403$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6hnhh$le3$1@node1.news.atman.pl> <m6hpfb$ogk$1@mx1.internetia.pl>
    <m6hog6$mql$1@node1.news.atman.pl> <m6hr1i$tkf$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2014-12-13 17:34, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > I nie zostawiają - ktoś inny to robi.
    > ---
    > W Inpost nie robi.

    > Logiczne warunki normalnują każdą sytuację.
    > ---
    > I kto te warunki wymusi ? Napisałem np do rzecznika konsumenta jakie u mnie
    > są problemy z powtórnymi awizami korespondencji sądowej, ale się nie
    > zainteresował. Siedzi na tym stołku od wielu lat ta sama osoba. Pewnie dla
    > niej sytuacja już normalna jest.

    Do mnie listonosz z poczty czy z inpostu nie pofatyguje się na wyższe
    piętro (i to nawet windą). Tłumaczą się tym, że domofonu nie odbieram,
    albo mnie w domu nie ma (a na ogół jestem). Wrzucają od razu p o w t ó r
    n e awiza do skrzynki. To jest już szczyt bezczelności i warcholstwa. Na
    klatkę do skrzynek na listy to potrafią sobie wejść jakimś cudem, ale
    zanieść do mieszkania to już za daleka droga.
    Niedawno zamówiłam kuriera z Pocztexu (bo niby taniej i szybciej), a
    okrutnie mnie oszukał. Pal go sześć, ze naliczył od ul. Sobieskiego do
    PL. Bankowego za rzekomo 8 km ok. 23 zł (dostał 30 zł.) to jeszcze nie
    dostarczył na miejsce i moja przesyłka pocztowo-kurierska walala sie jak
    jakiś zwykły list po jakiś pocztach na ul.Łączyny, a potem wróciła jako
    nieodebrana na moją rejonowa pocztę! Kazano mi na poczcie jeszcze raz
    zaplacić tyle co zaplacilam temu pseudokurierowi. Czyli wydałam 2x po
    ok. 23 zł! Na drugi dzień musiałam się znowu pofatygować na pocztę i
    wyslalam ten list A-5 już listem poleconym za potwierdzeniem odbioru za
    co zapłacilam ok. 7 zł i nawet odpowiedź na mój list już mam.

    --
    animka