  • Data: 2014-12-12 17:18:15
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-11 o 23:15, Budzik pisze:

    > Nie rozumiem.
    > Zostawienie poleconego w skrzynce to tak jakby go tam nie było -
    > reklamujesz ze nie doszło i niech udowadniają...

    Ale to dotyczy sytuacji gdy komuś jest reklamacja do czegoś
    potrzebna. Jak mi wkładają polecony do skrzynki z fakturą
    od kogoś czy dokumentem, którego oczekuję, to nie składam
    reklamacji, bo nie musiałem stać w kolejce na poczcie.
    Jak mi wrzucą coś "poleconego" gdzie istotne byłyby podpisy/terminy lub
    ich brak,
    to wtedy pewnie bym reklamował.

    > Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa -
    > piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale nie
    > doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot kosztow.

    Nic nie zrobisz,
    bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania.

    > Ale: czy ty czasami nie piszesz o czasach kiedy listonosze nagminnie
    > awizowali zamiast doreczac bo ich poczta raczyła poleconymi wielkosci
    > paczek?

    Nie.