  • Data: 2011-03-02 18:35:07
    Temat: Re: przepisy dotyczące żywności są bardzo dobre.
    Od: "Papu5murf" <d...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "kogutek" napisał:
    > Bo czy moze zaszkodzić wyrób skladający się z miesa
    > i preparatu sojowego. Oczywiście ze nie może.

    jesteś w wielkim błędzie!:O(
    żywność GMO jest bardzo szkodliwa, więc fszelkie dodatki z soi i mączek
    modyfikowanych trują!:O(
    GMO jest bardziej trujące niż trucizny chemiczne, tylko zasada działania
    jest trochę inna, chemia działa szybko a GMO powoli i zwykle po kilku
    pokoleniach, o skuteczności skażenia biologicznego GMO przekonał się nie
    jeden rolnik na przykładzie myszy, zafsze truł je chemią (fluorem, trutką
    stosowaną w pastach do zembuf i wodzie z wodociąguf) i myszy zdychały ale
    ciągle było ich pełno, a od ziarna GMO w stodole myszy wygineły same zez
    kota i trutek, myszy rozmnażają się szybko więc skutki po kilku pokoleniach
    są szybko widoczne:O)

    > Z protokołow wynikalo ze przekroczenia były od 10 do 100 razy.
    > Nie pzrstrzegajacy przepisów zostali ukarani mandatami w granicach 200
    > złotych. Wydałem wtedy sporo kasy żeby samemu zacząć robić wedliny i
    > wędzonki.
    > Używam tych samych środkow co w przemyśle, przemyslowych środkow
    > nitrujących,
    > glutaminianu sodu, preparatów sojowych, wielofosforanów.

    to zacznij do produkcji wędlin stosować metody tradycyjne sprzed setek lat a
    nie przemysłowe, poczujesz różnice!:O)
    zresztą jak mięso będziesz miał GMO to nie ma znaczenia jaką metodą robisz
    wędliny bo one zafsze pozostaną GMO:O(

    > Zabieram się teraz do amatorskiego wedzenia preparatami dymu w plynie

    nie strasz i daj sobie z tym spokuj!!!:O(