  • Data: 2011-03-03 08:14:14
    Temat: Re: przepisy dotyczące żywności
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d6e7898$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dodatkowo niech udowodni że sobię zdawałem z tego sprawę pisząc rzekomą
    > nieprawdę. Bo żeby nieprawda była kłamstwem, potrzebna jest jeszcze
    > intencja kłamiącego.

    Co może pamiętać osobnik który w latach 80-tych miał 5,10, czy nawet 15 lat?
    Może że jadł wyrób czekoladopodobny, albo pierwszą dziewczynę, ale na pewno
    nie pamięta czy mama dała mu na śniadanie kanapkę z kiełbasą wrocławską czy
    toruńską, czy na obiad jadł karkówkę czy żeberka.
    Po prostu "mvoicem" powtarza sądy i zdania innych ludzi bez możliwości
    sprawdzenia czy mówią prawdę. Robi to celowo z pełną świadomością, a
    ponieważ nie pisze prawdy to kłamie przyjmując że wszystko co było za PRL
    było złe lub bardzo złe. Nie dociera do niego że nigdy strajki w Poznaniu,
    czy Gdańsku i Gdyni w latach 70 i 80, oraz pomniejsze w różnych miastach
    nie były o to że nie ma towaru, że są puste półki (jak głoszą to ci których
    zdania "mvoicem" powtarza), lecz o podwyżki cen. Wielu ludzi młodych nie wie
    że za PRL nie było bezrobocia, że nauka była naprawdę bezpłatna, że w
    przychodni zdrowia nie było kolejek, a do specjalisty termin był na bieżąco,
    a jak był tydzień to podnosił się straszny krzyk itd. itd. itd.
    Receptury wędlin z lat 60, 70-tych nie będę podawać bo po co? Każdy kto je
    jadał widzi i czuje jak bardzo różni sie to co jest aktualnie w sklepach od
    tego co wtedy jedliśmy. Wtedy był PIH, SANEPID i jeszcze parę innych
    instytucji które skutecznie pilnowało aby Polaków nie truto.