  • Data: 2004-12-10 13:06:59
    Temat: Re: przekroczenie granicy bez paszportu?
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lesio5 <l...@w...pl> wypocił(a):
    > Użytkownik " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > wrocic
    > Oczywiscie, ze mozna. Przeciez od 1 maja jestesmy w UE.

    członkowstwo w Unii nie jest tozsame z podrózowaniem po Europie bez
    paszportu. Z prawnego punktu widzenia reguluje to układ z Schengen.
    układ z Schengen to co innego niż członkowstwo Polski w UE. został on
    podpisany jako porozumienie wiekszosci panstw UE ale nie jest ani traktatem
    ani rozporządzeniem ani tym bardziej dyrektywą unijną.

    pozdrawiam
    nome