eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekret sprzedawcy › Re: przekret sprzedawcy
  • Data: 2002-10-14 10:27:44
    Temat: Re: przekret sprzedawcy
    Od: "lidmar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.181490e3e9e5f4e09896ff@news.tpi.pl...
    > Kupilem drzwi. Nie takie sobie znow zwykle, ale antywlamaniowe Gardessa.
    > Dwa zamki, kilka skobli na grubosc kciuka, stalowy "ruszt", itp. Po
    > przywiezieniu ich na miejsce okazalo sie, ze w opakowaniu jest masa
    > roznych stalowych profili - zupelnie luzem. Nie ma natomiast zadnej
    > instrukcji montazu. Czy sprzedawca, albo producent ma obowiazek takowa
    > dolaczyc ?
    >
    > Sprzedawca straszy mnie, ze jesli montazu nie zalatwi ich ekipa, to bede
    > mial problemy z gwarancja. Wszystko wskazuje na to, ze jest to typowa
    > "praktyka monopolistyczna" - ale w znacznie mniejszej skali.
    > Jednoczesnie informuje mnie, ze montaz to 350 zl. Jak juz zgodzilem sie
    > na ten ich montaz, to cena wzrasta to 400 zl - bo 10 km poza Krakowem.
    >
    > Generalnie chodzi mi o brak instrukcji montazu, czy ktos moze na 100%
    > powiedziec, ze to co sie dzieje to jeszcze poruszanie sie w granicach
    > prawa, czy jednak moge miec podstawy do oficjalnej drogi przez np.
    > Federacje Konsumentow, albo nawet sad ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi\

    brak instrukcji obsługi jest wada fizyczną rzeczy sprzedanej i można ją
    reklamować na podstawie przepisów o rękojmi za wady fizyczne rzeczy
    sprzedanej, jak każdą inną wadę fizyczną,

    pzdr

    marek




    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1