  • Data: 2010-11-13 14:33:22
    Temat: Re: przekazanie pieniędzy przy kupnie mieszkania (kiedy?)
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:47:51 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Hehehehehehe.... Ja przy zamianie mieszkania przez miesiąc błagałem
    > notariusza, żeby był łaskaw gdzieś mnie tam wstawić. Fakt, że druga
    > strona była nieco oporna (nie zależało jej na zamianie) i chciała to
    > załatwić jedną wizytą a nie czterema, jak chciał notariusz.

    Kiedy to było? Ja niedawno potrzebowałem notariusza "na wczoraj".
    Zazwoniłem w środę do pierwszego z listy, umówiłem się na piątek za dwa
    dni. I jeszcze *sam* zaproponował zniżkę na jedną usługę.

    Inna sprawa, że go sam wyszperałem w sieci i trafił na początek listy za
    opinie typu "elastyczny, pomocny". :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl