  • Data: 2010-11-25 12:59:31
    Temat: Re: przekazanie pieniędzy przy kupnie mieszkania (kiedy?)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/25/2010 11:54 AM), MZ wrote:

    > Ma prawo. W moim przypadku pani notariusz bardzo starej daty i z
    > tradycjami kancelarii od 3 pokoleń uparła się (mimo że i my z żoną jako
    > kupujący razem ze sprzedającymi nalegaliśmy) że nie podpisze aktu jeśli
    > sprzedający nie dostarczą aktualnego kwitu o niezaleganiu ze spółdzielni[...]

    Ale to chyba o czym innym mowa.

    Ty mówisz o tym że notariusz odmówił sporządzenia aktu. Ja (i jak sądzę
    przedpiścy) o tym że akt już został sporządzony, podpisany przez strony
    i tylko notariusz ma podpisać.

    Wg opinii wyczytanych na grupie, to nie ma do czegoś takiego prawa. Ale
    jak widać są też opinie odmienne :).

    p. m.