  • Data: 2008-08-10 15:22:28
    Temat: Re: przekaz pocztowy- to prawda?
    Od: " ja" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> napisał(a):

    > Na pismo odpowiedź telefoniczna ??? Ja nigdy nie słucham odpowiedzi i
    > odpowiadam, że czekam na odpowiedź pisemną.

    > zdaje się, że w okienku pocztowym da się wykonać przelew z rachunku
    > prowadzonego w Banku Pocztowym, pewności nie mam, trzeba by zapytać się na
    > pl.biznes.banki
    >
    > Czy u Ciebie pokazało się:
    > Nr rachunku
    > 59132000190099041520000398
    > Nazwa Banku
    > BPSA Centrum Rachunków Skonsolid. ??????
    > Tytyłem:
    > (...)
> [...]

    ona to na poczcie zaplacila gotowka najprawdopodobniej bo widzialam skan
    przekazu sa tam moje dane ,jej dane i kwota, natomiast
    w przelewie widze numer konta z ktorego przyslzy pieniadze zaczyna sie 491140
    a pod spodem sa dane nadawcy czyli imie nazwisko i adres mojej klientki. Tytul
    przelewu"AUKCJA XXXXX NICK Wpłata w UP nr 003245080605AJ#80088".
    Odeslalam jej pieniadze na ten rachunek bankowy, poczta twierdzi ze to nie ich
    rachunek ,ze oni maja rachunek w banku pocztowym a on ma inne numery, oni
    twierdza ze to rachunek klientki, z ktorego sciagneli ta kwote.

    Klientka twierdzi ze prodsuktu nie otrzymala (w tej sprawie mam druga
    rekalamcje z poczta) i kasy tez nie otrzymala. Do kogo mogly pojsc te
    pieniadze? myslicie ze interwencja w moim banku cos da?