  • Data: 2005-02-17 21:17:37
    Temat: Re: przedstawienie zarzutow a uzasadnienie
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17/02/2005 21:43, Marek wrote :

    > Nie no chyba nie koncowe... ale tego nie wiem...

    Zresztą, tu się nie ma co niepotrzebnie wysilać. Niech napisze wniosek o
    uzasadnienie. Jeśli już po terminie to prokurator mu napisze że za późno
    i tyle ;-)

    > Czy tu nie zabraklo jakiegos "nie"? czyli ze jak jest zdrowy etc. to mu nie
    > przysluguje tylko dopiero jak wystpoi do sadu?

    Słusznie, zabrakło ;-). I sąd niekoniecznie musi się przychylić.

    > Ale to chyba dopiero po otrzymaniu aktu oskarzenia?

    Nie. Może też w postępowaniu przygotowawczym.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession