  • Data: 2009-11-29 15:28:13
    Temat: Re: przedłużenie umowy w Erze+ wymiana telefonu
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:
    >> Reklamować telefon.
    >
    > Na co się powołać ?

    Prawnie, to na to, że telefon jest zje...ny;) Ale poważnie: jak powiesz,
    że zasięg masz kiepski tam gdzie powinieneś mieć lepszy to zaczną
    nudzić, że zasięg zależy od wielu czynników i jest zmienny... W polskich
    realiach to sytuacja beznadziejna, bo uszkodzenie nie jest ewidentne

    Nie kwestionuję tego, że masz rację, ale oni będą to kwestionować:(
    Nawet wbrew oczywistym faktom. Na potwierdzenie swoich "faktów" dadzą ci
    logi z programów serwisowych, na których będzie przy każdej pozycji
    napis w stylu: "test pass", "test ok" itp. Przerabiałem to, wierz mi -
    zwątpisz w człowieka. Powodzenia, szczerze powodzenia, trzeba mieć dużo
    silnej woli, żeby takiemu serwisantowi po gębie nie dać:/ ( ja
    odbierałem telefon osobiście, to miałem z tymi debilami bezpośredni
    kontakt )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |