  • Data: 2007-03-17 19:06:16
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Angie napisał:
    > Tylko, ze dyskusja jest o kosztach utrzymania [lub nie] 8mcznego dziecka,
    > przypominam dla jasnosci:-) Nie zacznijmy bredzic o kupowaniu samochodów bo
    > watek sie zrobi kosmiczny i o niczym

    a jak to sie przelicza jak wszyscy sa razem? albo fundusz alimentacyjny,
    wspominalas cos o tym, znajoma nie dostaje bo alimenciarza nie mozna
    bylo znalezc a zamieszkala z bratem i tak jej wyliczyli potrzeby, nie
    chodzi o skrajnosci, chodzi przeciez o dobro dziecka, ale przeciez nie
    odbiera sie ludziom dzieci bo stracili prace lub malo zarabiaja tylko im
    sie pomaga, albo i nie, zawsze zastanawialo mnie na czym polega uznanie,
    ze dziecko musi miec takie pieluchy podczas gdy inni wychowuja sie na
    zwyklych, tetrowych, to taka mysl tylko, dlaczego moje wyliczenia
    potrzeb sa nizsze, z czego to wynika? jesli z racji bycia facetem to ad
    hoc powijno sie nam odebrac prawa ojcowskie, o ktore dopiero moznaby
    wystapic do laskawego sadu

    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up