  • Data: 2012-12-20 23:53:20
    Temat: Re: przechodzenie na czerwonym
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Wręcz fatalny! Ale najlepszy wśród padających tutaj pomysłów na realizację
    > marudnego systemu punktów dodatnich i ujemnych.

    Po co tyle kombinować ja wystarczy zlikwidować te mandaty ? Są one w
    praktyce wyłącznie mechanizmem podporządkowywania społeczeństwa a nie metodą
    na uzyskanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

    > Dlatego napisałem o częstych wyrywkowych kontrolach. Zdecydowanie
    > częstszych niż teraz.

    Czy teraz padnie propozycja dobrowolnego wożenia ze sobą skrzynki dającą te
    dodatnie punkty ?

    > Ja jeżdżę ok. 10 lat mniej niż ty, la kilkunastu lat nie miałem ani jednej
    > kontroli, ale przez pierwsze 3 lata miałęm mniej więcej raz w miesiącu.

    Nie dmuchałeś co drugi dzień ?