    Date: Thu, 06 Mar 2014 09:57:29 +0100
    From: adam <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przebieg samochodu przy badaniach

    > Policja ma dostęp do CEPiKu, a każdy przegląd jest tam wprowadzany.

    A policjant i tak ma głęboko w poważaniu przeglądy.
    Miałem niedawno taki przypadek.
    Auto świeżo po przeglądzie w serwisie i po przeglądzie w stacji
    diagnostycznej
    Nic nie załatwiane, bo dbam o samochód - to moje źródło utrzymania
    Kontrola na drodze, orzeczenie - wyciek i zatrzymanie dowodu
    Ponieważ muszę jeździć, więc natychmiast z powrotem do warsztatu i
    ponownie na badanie do stacji.
    I w warsztacie i na stacji - co on pi....li, wszystko jest OK
    Z odpowiednim dokumentem biegiem z powrotem na policję, zanim jeszcze
    odeśle dowód do Wydz Komunikacji.
    Zmarnowałem cały dzień, poniosłem koszty, a ten policjant do mnie - wie
    Pan, że takie badanie można sobie załatwić.
    Ręce mi opadły. Na szczęście nie wysłał mnie do innej Bardzo Ważnej Stacji.