  • Data: 2007-05-22 19:38:33
    Temat: Re: prywatny" radar"
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 May 2007 20:24:05 +0200, "grubianin" <g...@w...pl>
    wrote:

    >mieszkam przy ulicy srednio-ruchliwej
    >ograniczenie jest do 40 km-h
    >ale sa tez tacyktorzy jada tu 70kmh
    >czy moge sobie postawic taka atrape radaru, ktora bedzie sobie blyskac?
    >wyzwalanie blysku bede sterowal sobie ja kabelkiem z wylacznikiem
    >tak by kierowca zobaczyl ww blysk i owa atrape?

    wczoraj sluchalem w antyradiu o gosciu, ktory sobie postawil taka
    atrape, podobno w miare sensownie wyglada i nawet jakas optyke ma
    (znaczy sie szklo wygladajace na obiektyw).

    podobno jest toto widoczne z daleka i powoduje, ze wszyscy odpowiednio
    wczesniej zwalniaja do przepisowej szybkosci - facet nawet dostal
    gratulacje od komentanta policji czy kogos takiego.

    tak wiec zamiast blyskania niech toto bedzie widoczne z daleka i
    wyglada jak radar - efekt murowany ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb