  • Data: 2003-05-30 22:09:34
    Temat: Re: prywatnosc...? :(((
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bb8hdu$iek$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]

    ja tez :)
    > Teraz od strony informatycznej.
    > Choćby sobie facet zainstalował rakietę atomową przy swoim komputerze to
    nie
    > jest w stanie obejrzeć zawartości twojego komputera, dopóki na twoim
    > komputerze nie zostanie to udostępnione.

    no nie do konca, jesli komp nie jest odpowiednio zabezpieczony, to kazdy
    moze na niego wlezc i zrobic z nim co zechce, nawet jak nic nie jest
    udostepnione

    > Krótko mówiąc wasz komputer nie jest zabezpieczony przed dostępem z
    zewnątrz
    > i każdy kto tylko ma trochę wiedzy jest w stanie przejrzeć sobie zawartość
    > komputera.

    dokladnie

    > oczywiście to, że drzwi są otwarte nie oznacza, że można wchodzić do
    cudzego
    > mieszkania, tylko, że nie jesteście mu tego w stanie udowodnić, a jeśli
    > nawet to powie, że skoro było dostępne to znaczy, że myślał, że tak można.
    > Jeśli komputer macie podłaczony do sieci to pewne wymogi bezpieczeństwa
    > muszą być spełnione.
    > Przede wszystkich hasła na wszystkich kontach dostępu no i mały programik
    co
    > się nazywa firewall.
    > Posadźcie dobrego informatyka na godzinkę przed waszym komputerem i będzie
> [...]

    firewall dobrze skonfigurowany, bo inaczej to sztuka dla sztuki, oraz dobry
    odpluskwiacz, jesli wszystko jest tak jak kolezanka opisala to moze byc
    jeszcze trojan