  • Data: 2003-05-31 16:03:09
    Temat: Re: [OT] Re: prywatnosc...? :(((
    Od: nitka <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marg napisał(a):

    > Użytkownik "nitka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na jakiej podstawie sšdzisz, że on wszedł w posiadanie tych zdjęć? Wysłał Ci
    > smsa? Jakieś kšśliwe uwagi itp.? Napisz dokładnie.
    > Jeśli chodzi o proceder, który wykonuje - bez dostępu do jego komputera nie
    > jesteś w stanie sprawdzić, czy rzeczywiście coś takiego robi. To tak jakby
    > ktoś Cię podsłuchiwał przez sprzęt podsłuchowy zza ściany - dopóki tylko
    > podejrzewasz nikt mu nie może nic zrobić. Napisz na jakiej podstawie
    > uważasz, że on wykradł Ci te zdjęcia? Pamiętaj, że w ten sposób on może
> [...]

    o tej partycji, tym ze przechwytuje to i owo wiemy od niego samego bo przylazl i
    sam sie pochwalil, jaki to on jest sprytny :). a zdjecia byly przesylane mailem
    z monitorowanego komputera. nie mam pewności (jak juz wspomnialam nie znam sie
    nasieciach), czy jest tez w stanie przejrzec poczte. zreszta, nie chodzi tu
    tylko o te zdjecia przeciez...