  • Data: 2023-12-04 22:37:52
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2023 o 18:05, J.F pisze:
    > Ale jakiej jednostki? Mam ci sfilmowac pustą dyzurkę na wejsciu?

    A to jednostka, która ma służbę dyżurną? Bo nie każda ma. Andrychów ma.
    Regulaminy jednostek są dostępne w necie. Jawne. Możesz sobie poszukać.

    > No ale Shreka nikt nie odsyłał.

    Prze śledź wątek.

    > Nie wiem czy zastał dyżurnego na wejsciu, nie wiem czy nie pamietam
    > ile kazali mu czekać na właściwą osobę do spisania zawiadomienia, ile
    > stron ma kwestionariusz to sam chyba wiesz.

    Zawiadomienia o przestępstwie? Jak druk oryginalny, to cztery. Jak
    komputerowy, to przeważnie trzy. Pouczenie, załącznik notatka. Tylko co
    to ma do rzeczy? Teraz będziemy się użalać nad losem zamarzającego
    motorka tęskniącego za właścicielem?

    > Na drugi dzien, przed 15-tą był juz zlokalizowany właściciel busa, co
    > dobrze świadczy, no ale potem jakis zator wystąpił w działaniach.

    I ten smutny motorek :-) Co on musiał przeżywać?

    --
    (~) Robert Tomasik