    From: Piotr <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prowadzil wozek inwalidzki po pijaku
    Date: Wed, 17 Sep 2008 09:43:10 +0200

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Piotr" <p...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > a gdzies to wyczytal??
    Z postów wyrażających oburzenie na fakt ukarania inwalidy za
    nieprzestrzeganie przepisów o zakazie poruszania się po pijaku na wózku
    po drogach publicznych.

    > twierdze tylko ze dla niego, zakaz poruszania sie wozkiem to tak jakby
    > ciebiew przywiazac na smyczy do kaloryfera w domu,
    W domu może sobie jeździć do woli.

    > nie zalatwisz
    > podstawowych sprawunkow, nie kupisz sobie jedzenia, w skrajnym przypadku
    > to skazanie czlowieka na smierc glodowa,
    Załatwię. Wezmę urlop na miesiąc, zakupy załatwię przez telefon i ten
    cholerny miesiąc będzie dla mnie nauczką, żeby nie jeździć po pijaku.
    Kwestia chęci, a nie roszczeniowej postawy: 'jestem inwalidą i MI SIĘ
    NALEŻY inne traktowanie'. Skoro jest takie prawo-musi go przestrzegać.
    I musi poddać się karze. pl.soc.PRAWO. Jasne?

    > stad moje pytanie czy stosujac dla niego areszt domowy, bo do tego sie
    > to sprowadza, zapewnili mu podstawowe potrzeby np jedzeniowe
    Fakt. W zasadzie powinni mu zapłacić, bo nie może chodzić do pracy, nie
    będzie go stać na zapłacenie rachunków za prąd, gaz, wodę, czynsz.