  • Data: 2008-09-17 07:09:50
    Temat: Re: prowadzil wozek inwalidzki po pijaku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gaoq6n$lrj$2@news.onet.pl...

    > Rety rety. I to, że jest inwalidą, zwalnia go z przestrzegania przepisów i
    > stawia ponad prawem.

    a gdzies to wyczytal??
    twierdze tylko ze dla niego, zakaz poruszania sie wozkiem to tak jakby
    ciebiew przywiazac na smyczy do kaloryfera w domu, nie zalatwisz
    podstawowych sprawunkow, nie kupisz sobie jedzenia, w skrajnym przypadku to
    skazanie czlowieka na smierc glodowa,
    stad moje pytanie czy stosujac dla niego areszt domowy, bo do tego sie to
    sprowadza, zapewnili mu podstawowe potrzeby np jedzeniowe