  • Data: 2003-09-16 10:31:02
    Temat: Re: prowadzenie firmy a systemy operacyjne
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pemakai "<MaREK>" kemenangan <16 wrz 2003> menyalin :

    > i filmy to czy maja prawo "przeszukac" mi dysk i oskarzyc mine o
    > posiadanie tych plikow, chociaz przyszli calkowicie w innej sprawie.

    Hmmm, abstrahujac od tych roznych dziwnych sytuacji, o ktorych mozemy czasem cos
    przeczytac w
    prasie komputerowej (mam tu na mysli te dziwne przypadki jak chyb w Holandii
    prubowano czy nawet
    ukarano uzytkownikow takich programow P2P) istnieje cos takiego jak PGP i podobne
    narzedzie, ktore
    umozliwiaja tworzenie tzw. "zaszyfrowanych dyskow" zawartosc umieszczona na takim
    dysku jest
    niemozliwa do odczytania bez podania hasla ,a jego zlamanie w zaleznosci od dlugosci
    klucza,
    stosowanego algorytmu oraz "jakosci" hasla, mocy komputera/komputerow lamiacych kod
    moze trwac
    nawet do kilkudziesieciu lat albo i dluzej (to prosta matematyka). A haslo zawsze
    mozna zapomniec :)

    --
    huski
    h...@i...pl