  • Data: 2005-05-14 06:07:43
    Temat: Re: prosze o pomoc -sprzedaz dlugu
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jjarm" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d5vjv0$agr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    ,
    > Szukalem w wielu miejscach i bez rezultatu, moje problem dotyczy
    > zadluzenia
    > w banku ktore sprzedano firmie zajmujacej sie wierzytelnosciami.

    Zrobiliście dwa błędy. Pierwszy - należało się z bankiem dogadać w sprawie
    spłaty zadłużenia w ratach - bylyby mniejsze koszty. Dwa - zamiast bawić sie
    w splacanie jakieś dziwnej firmie w ratach należało wziac pożyczkę, sprzedać
    cos i spłacić coś w jednym rzucie. Nie dziwi mnie, ze macie do spłacenia
    wiecej niz mieliście początkowo bo pieniadze w pierwszej kolejności idą na
    odsetki, obslugę zadlużenia etc. W ten sposob mozesz splacac niestety bardzo
    dlugo.

    HaNkA