  • Data: 2007-11-15 22:41:41
    Temat: Re: prosba o wykładnie...
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" < > napisał w wiadomości

    > Widać ja jestem nieuczciwy, skoro nie lubię spamu...

    Wyciągasz dziwne wnioski, ale to w końcu Ty siebie znasz, nie ja.

    > Ale jak chcesz, to podaj emila, a podrzucę ci trochę spamu, w końcu Ty
    > jesteś uczciwy i się ucieszysz.

    Jeśli uchroni mnie to od strat to ucieszę się.

    Nie rozumiem dlaczego bronisz kogoś, kto nie wywiązuje się z umowy. Szkoła
    nie popełnia przestępstwa, jest poszkodowana i stara się odzyskać należność.
    Jak widać dość skutecznie, skoro jest to dotkliwe dla dłużnika.
    Dla mnie EOT

    Pozdrawiam
    zenek