  • Data: 2008-08-08 09:28:42
    Temat: Re: prosba o porade - zakup towaru poza aukcja
    Od: "AGTR" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skontaktowales sie ze sprzedawca i poinformowales
    > go o swoich zastrzezeniach? I co odpowiedzial?
    > --

    skontaktowalem się
    powiedzialem ze byłem na poczcie i tylko dzięki temu ze mam znajomego na
    poczcie to otworzyl mi paczkę
    i zobaczyłem, że jest wgniecenie (skłamałem) chcac zobaczyć co powie.

    Jednak prawda jest taka, że musiałem odebrać
    i poczta nie pozowlila otworzyć paczki

    Poczta przede wszystkim nie dostarczyła mi paczki, tylko zadzwonili i kazali
    sobie po nią przyjechać

    jak przyjechałem to nie pozwolili zaglądnać, dopiero jak zapłace

    jak zapłaciłem to powiedzieli, zebym wszyedl i w domu sobie otworzył paczkę
    bo oni nie będą świadkami w sprawie.

    Sprzedzawca powiedział, ze towaru nie przyjmie ale 50zł moze dać przekazem
    pocztowym.

    Nie pyskowałem do sprzedawcy grzecznie z nim rozmawiałem.
    Jednak zastanawiam się czy nie napisać skargi na poczte, że nie dostarczyli
    mi paczki

    a za przesyłkę nieubezpieczoną zapłaciłem 106zł

    sam musiałem ponieść koszta dojechania na pocztę i odebrania paczki, a
    przecież zapłaciłem za dostawę paczki
    106zł pod moj adres

    pozdrawiam