    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosba o opinie
    Date: Thu, 14 Apr 2005 21:19:53 +0200

    news:d3lsgr$phd$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > To tymczasowe aresztowanie w slangu więziennym z czasów PRL (a może i
    > obecnie?).

    Co do tego, że Ty wiesz, to ja nawet nie miałem wątpliwości. Już kilka
    lat tu pisujesz. :-)

    Pytanie było do Kowalskiego, który wystrzelił z tą sankcją ni przypiął,
    ni przyłatał. No bo jakie przesłanki miały by przemawiać za sankcją
    wobec gościa, który po prostu nie chce przyjąć mandatu i prosi o
    rozpatrzenie swojego czynu przez sad. Nie ukrywa się. Zgłasza się na
    wezwania (przecież go przesłuchali). Ba, nawet się do samej winy już
    przyznał, ale teraz po przemyśleniu uważa, że może Strażnicy nie mają
    racji. W tej sytuacji na sankcję nie ma żadnej szansy.