  • Data: 2004-03-07 19:37:08
    Temat: Re: prokuratura, alimenty,
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.03.07.17.29.32.50745@NOSPAMprawo.neost
    rada.pl...

    > Nie martw się tym, szansa na rozwód bez uznania go wyłącznie winnym
    > była prawie żadna (jeśli facet zostawia żonę i wyprowadza się do kochanki,
    > która jest z nim w ciąży, to sprawa jego winy jest oczywista)

    Jedno sprostowanie, poznaliśmy się już w trakcie sprawy rozwodowej. Dlatego
    nie ja jestem przyczyna tego rozwodu. To małżeństwo praktycznie nie
    istniało, a małżonkowie nie mieszkali razem od roku, pomimo wspólnego
    zameldowania. Nie ukradłam tej kobiecie męża. Rozwód został orzeczony w 2002
    a nasz syn urodził się w 2003.
    Poukładam sobie to wszystko o czym mówisz. Poczytam jeszcze o upadłości i o
    rozdzielności majątkowej.
    Faktycznie do adwokata trafiliśmy dosyć późno. Teraz konsultujemy się z
    dwoma, no i oni podają zupełnie inne informacje.
    Jeszcze raz zapytam, czy Ty byłabyś za tym żeby występować o alimenty na
    mnie i na dziecko?

    wdzięczna za pomoc loretta