  • Data: 2005-07-05 12:27:18
    Temat: Re: prokurator
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal:

    > Mam takie pytanie czy prokurator ma prawo nazwac mnie przez telefon w
    > ten sposob ze jestem zwyklym podpierdalaczem i gowno wiem w tej
    > sprawie.

    Polska panstwem prawa - kiedys jacys gowniarze napadli na mnie z nozem,
    policja ich znalazla ale potem na okazaniu okazalo sie, ze jeden z nich
    to nie on tzn. zamiast tego typa (charakterystyczny byl) byl jakis koles
    podstawiony
    okazalo sie, ze ten "prawdziwy" to syn jakiegos policjanta, gowniarzom
    oczywiscie nic nie zrobiono (mieli metne alibi) a ochrona danych
    osobowych dzialala w ten sposob, ze gowniarze dzwonili pozniej na
    telefon domowy z grozbami