  • Data: 2010-09-05 06:22:12
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Pamietam inne formy, bo pamietam wspominane przez Ciebie z
    > rozrzewnieniem czasy "komuny".

    I jeszcze ceny były drukowane przez producenta na opakowaniu i były
    jednakowe w każdym sklepie. A jak prosiłeś ekspedientkę o cukier to
    nie pytała "który?". Bo był jeden rodzaj albo wcale. W ogóle pod
    pewnymi względami życie było wtedy prostsze, jak to w niewoli. Nie
    było tylu wyborów, nie trzeba było podejmować tylu decyzji, więc i
    ryzyko mniejsze. Starsi ludzie do dziś miewają problem z
    przystosowaniem się do nowego. Ale Tristan nie ma osiemdziesiątki na
    karku :0

    > A ze produkcja wielkoseryjna ma swoje prawa - to i daty przydatnosci
    > nalezy szukac na zgrzewie/szyjce/denku/zakretce.

    Za komuny też tak było. Data dla jogurtu była tłoczona w denku, dla
    mleka i śmietany w kapslu a dla masła byłaperforowana w "złotku". To
    naprawdę nie jest nic nowego.