eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze zwrotem (sklep interntowy)Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nntp.idg.pl!not-for-mail
    From: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
    Date: Sat, 28 Jan 2006 15:30:44 +0100
    Organization: IDG.pl --> http://www.idg.pl
    Lines: 30
    Sender: redsawigru@uzytkownicy_idg
    Message-ID: <1hr2b0gw12djr$.1u562yegnzoe0.dlg@40tude.net>
    References: <1g0gs3qpo9257$.o8g6q8wh7wuq.dlg@40tude.net>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <hfaf6u3gywc.1bj1nfoqaffso$.dlg@40tude.net>
    <c...@z...router>
    Reply-To: <")"@epf.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.147.63
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: amigo.idg.com.pl 1138458651 16926 83.238.147.63 (28 Jan 2006 14:30:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jan 2006 14:30:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:362648
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 23 Jan 2006 04:49:16 +0800, Marcin Debowski napisał(a):


    > Niby dlaczego?

    Bo poprawiliby adres na stronie albo by się zwyczajnie zmyli. Firma która
    tak postępuje prawdopodobnie nie ma zamiaru długo istnieć na rynku.

    >> domyśleć się na jaki adres ma trafić źle zaadresowana przesyłka). No więc
    >> wysyłanie do nich zwrotu pewnie sensu wielkiego nie ma bo się dowiem że za
    >> późno. Spróbuję jeszcze może przez tą panią rzecznik coś zdziałać (chwalę,
    >
    > Jeśli przekroczenie terminów nastąpiło z ich winy to nie ma znaczenia, że
    > je przekroczyłaś.

    Teoretycznie.
    Ale powiedz co mam w takiej sytuacji zrobić? Jestem pewna że jak im to
    teraz odeślę, to albo przesyłka wróci do mnie znowu albo ją przyjmą i
    stwierdzą że termin zwrotu już dawno minął więc nie mam prawa zwracać.
    Jestem w o tyle dobrej sytuacji, że mam za sobą panią rzecznik która może
    potwierdzić że adres na stronie był jaki był i mam opisaną przez pocztę
    paczkę i prawdopodobnie możliwość dowiedzenia się na temat drogi tej
    przesyłki czegoś więcej od Poczty Polskiej.
    Tyle że sprawa może się ciągnąć niewiadomo ile - wysyłanie, odsyłanie, mail
    za mailem.
    Wiem że w sądzie bym wygrała ale gdzie do sądu z trzema biustonoszami.
    Na razie czekam na odpowiedź pani rzecznik.

    --
    Sabina

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1