eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardyRe: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: qwerty63 <q...@p...noSPAM.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
    Date: Thu, 22 Feb 2007 09:08:33 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <erjj9d$ssb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ercjj9$hlq$1@atlantis.news.tpi.pl> <ercl0q$tu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <erins4$dv2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: eky155.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1172131949 29579 83.15.132.155 (22 Feb 2007 08:12:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Feb 2007 08:12:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    In-Reply-To: <erins4$dv2$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:447647
    [ ukryj nagłówki ]

    pit wrote:
    > Piotrek napisał(a):
    >>
    >> Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz
    >> załatwić bezpośrednio z producentem.
    >>
    >> W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to
    >> http://support.seagate.com/customer/warranty_validat
    ion.jsp) wpisac
    >> typ, model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl
    >> przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA.
    >>
    >> Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3
    >> tygodniach dostajesz nowy.
    >>
    >> Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u
    >> sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na
    >> gwarancji producenta.
    >>
    >
    > a jak to załatwić z Maxtorem??

    z tego co widze masz troszke wiekszy problem, niz ja z szajsungiem
    (wstepnie umowilem sie z serwisem, zgodzili sie zeby im ten dysk
    przyniesc - zobaczymy co z tego wyniknie), jesli chcesz sie skontaktowac
    z maxtorem. strony maxtor polska najwyrazniej brak, natomiast wg
    informacji z wiki (dla mnie nowosc) maxtor zostal przejety przez
    seagate'a. http://pl.wikipedia.org/wiki/Maxtor_Corporation
    moj wniosek: powinienes pomeczyc seagate w sprawie supportu dla Twojego
    dysku (byc moze korzystajac z linku naszego przedpiszcy, piotrka).

    pozdrawiam!
    qwerty63

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1