  • Data: 2008-10-23 19:33:08
    Temat: Re: problem z pierwszenstwem na pewnym skrzyzowaniu
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 20:19, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Taaa, a co na to pan STOP? Wiesz co oznacza ten znak?

    Wiem. Oznacza, że B ma obowiązek zatrzymać się przed nim a następnie
    ustąpić wszystkim na drodze z pierwszeństwem.

    Co to zmienia w kwestii pierwszeństwa A? Wg. mnie droga z
    pierwszeństwem to droga "pozioma" na rysunku, A nią nie jedzie więc B
    nie ma obowiązku ustąpić mu pierwszeństwa.

    Pamiętaj, że światła nie regulują pierwszeństwa. Wg. mnie skrzyżowanie
    jest nieprawidłowo oznakowane, ale już ignorując to - cały problem
    jest ciekawy do analizy, widać to po interpretacjach.

    --
    Regards
    Matt