  • Data: 2008-10-23 16:29:52
    Temat: Re: problem z pierwszenstwem na pewnym skrzyzowaniu
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gdq845$ohc$5@inews.gazeta.pl...

    > no i ja się już wcale nie dziwie, ze jest tyle stłuczek.

    Nie dziwię się że się nie dziwisz. To tak dla podtrzmania konwencji rozmowy.
    Ponieważ widzę że nie masz ochoty na zapoznanie się przepisami ruchu
    drogowego, to wyobraź sobie że nasz kodeks określa hierarchię ważności
    znaków i sygnałów w następującej kolejności:
    1. Sygnały dawane przez policjanta
    2. Sygnalizacja świetlna
    3. Znaki pionowe i poziome
    4. Przepisy ruchu drogowego