  • Data: 2006-05-25 20:53:42
    Temat: Re: problem z interpretacją
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WojtekPL" <logo[USUN_TO]@op.pl> napisał w wiadomości
    news:e54i9k$gf4$1@inews.gazeta.pl
    > Witam,
    > Mam pewien problem z ostateczną interpretacją otrzymanej wiadomości.
    >
    > Czy Grupowicze mogą mi pomóc w zrozumieniu tego tekstu? kto
    > rozstrzyga czy przypuszczenie jest słuszne czy niesłuszne w takiej
    > sytuacji
    Kolor chromu to określenie niezbyt precyzyjne, ale jjeżeli jest to co
    myśłe - czyli lustrzana powierzchnia - to
    zrozumienie tego tekstu "przyjdzie" samo - gdy policjant na drodze zabierze
    ci dowód rejestracyjny, lub diagnosta nie dopuści do ruch taki samochód.
    Wystarczy, że sprawca drobnej kolizji wskaże ten samochód, że został
    oślepiony odblaskiem słonecznym od chromowanych powierzchni. Zresztą
    policjant może sam ci oświadczyć, że jadąc za tobą/ lub jak chcesz/ ,został
    oślepiony .Widziałem kiedyś takiego debila, który na przedniej masce
    ponaklejał kilkanaście lusterek.Facet w słoneczny dzień dawał tak po oczach,
    że musiałem się zatrzymać, ale zawróciłem i pojechałem za nim.Osobiście
    zadzwoniłem na policję ,na co policjant mi powiedział ,że jestem już
    kolejnym, który dzwoni a przygłupa już szukają.

    abul