  • Data: 2007-08-21 07:54:02
    Temat: Re: problem z ... OC
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fad1rs$8bj$1@inews.gazeta.pl...

    > "Kasia" <sia_ka@BEZ_TEGO.op.pl> wrote in message
    >

    > Z jednej strony ustawa o OC jest tak skonstruowana, że umowa jest przedłużana
    > automatycznie, jeżeli istniała wcześniej i najaśmieszniejsze jest to że wcale
    > nie jest to zależne od tego czy wy o niej wiedzieliście, czy nie.
    > Więc żądanie zapłaty składki z punktu widzenia ubezpieczyciela jest słuszne i
    > tu raczej nie wygracie.

    No tak, ale to jest bez sensu. Składkę cały czas opłacają i samochód jest
    ubezpieczony w PZU. Poprzednia umowa była z Wartą i ta umowa została
    wypowiedziana przez obecnych właścicieli. Umowę z Allianz to chyba raczej
    powinien właściciel komisu wypowiedziec??
    A wogóle wygląda na to, że prawo pozwala firmie Allianz na wyłudzanie pieniędzy,
    bo dla mnie to jest zwykłe wyłudzenie :-/ Po cholere im dwa ubezpieczenia i
    dlaczego prawa zmusza do podwójnego ubezpieczania ??

    Pozdrawiam Przemek