eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[prio 0] problem z salonem meblowym (zwrot mebli)Re: [prio 0] problem z salonem meblowym (zwrot mebli)
  • Data: 2006-11-29 16:02:27
    Temat: Re: [prio 0] problem z salonem meblowym (zwrot mebli)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" napisał
    >
    > A w tej sytuacji to slowo jednego vs. slowo drugiego, czyli jestes
    > raczej na wygranej pozycji

    Dlaczego na wygranej pozycji? Jest domniemanie racji konsumenta?
    Skoro coś twierdzi to musi to _udowodnić_.

    > (tylko zapewnij sobie swiadkow i wyciagnij
    > billingi telefonu na poparcie historii kontaktow z firma).

    Billing może być dowodem na fakt odbycia rozmowy, ale nie na jej treść.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1