eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[prio 0] problem z salonem meblowym (zwrot mebli) › Re: [prio 0] problem z salonem meblowym (zwrot mebli)
  • Data: 2006-12-01 17:31:11
    Temat: Re: [prio 0] problem z salonem meblowym (zwrot mebli)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał
    > >>
    > >> Nawet bez świadków, vide art.4. u.1.
    > >
    > > Na jakiej podstawie stwierdzić czy "towar konsumpcyjny w chwili jego
    > > wydania jest niezgodny z umową"?
    >
    > Tu na żadnej. Ww. art. mówi, że jest to problem sprzedawcy.

    Nie sądzę by to twierdzenie wynikało z treści art.

    > Skoro
    > zaniedbał formy pisemnej, gdzie powinien był potwierdzić wszystkie
    > ważniejsze p. umowy to niech teraz wykaże że rzeczywiście dostarczył
    > to co zamówił klient.

    Może byłoby to logiczne, ale wskaż podstawę prawną.

    Na podstawie art. 2.2. sprzedawca miał obowiązek wydać klientowi
    specyfikację/projekt, jednak zaniedbanie tego nie jest obłożone
    żadną sankcją.

    Na podstawie art. 4.1., który przywołałeś, domniemywa się że niezgodność
    istniała w chwili wydania towaru JEŚLI STWIERDZONO NIEZGODNOŚĆ przed
    upływem pół roku. Żeby powoływać się na ten art. trzeba w ogóle wykazać że
    mamy do czynienia z niezgodnością a w tym przypadku nie ma jak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1