  • Data: 2006-11-28 17:13:04
    Temat: Re: [prio 0] problem z salonem meblowym (zwrot mebli)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał

    > Sek w tym, ze na umowie (zamowieniu, bo tylko to mam na papierze)
    > widnieje jedynie nazwa kuchni, kolor frontow, korpusow i cena.
    > Nic wiecej.

    Hmm... Bardzo dziwne. IMHO powinieneś dostać do ręki _projekt_ jako
    załącznik do tekstu umowy. W przeciwnym wypadku mogą ci dać cztery szafki
    zamiast szesnastu a ty nie będziesz miał żadnego dowodu na to co
    faktycznie jest przedmiotem umowy.

    > Czyli co?? Moga mi wcisnac dowolne g..no, bo na papierze mam tylko
    > "kuchnia malaga, dab bielony, wisnia pensylwania" i cena? A ja nie
    > mam nic?

    W takim stanie rzeczy proponowałbym załatwiać sprawę ugodowo. Zakładam, że
    w sklepie ktoś mógł się pomylić, ale nie miał zamiaru cię oszukać. Jakoś
    wspólnie musicie to rozwikłać.
    Gdybyś chciał iść na udry to nie za bardzo masz z czym, żadnych dowodów na
    poparcie swoich twierdzeń.

    > Czyli tak naprawde nic nie moge? Czy mam juz dzwonic do powiatowego
    UOKiK?

    A jak sobie wyobrażasz pomoc Rzecznika?