  • Data: 2007-05-28 16:08:56
    Temat: Re: prawo wgladu do akt sprawy-pilne
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJSAL pisze:

    > Jest to byc moze oczywiste dla pracownikow sadu.

    To oczywiste dla każdego myślącego człowieka. Jak nie ma to ci w
    sekretariacie nie stworzą/nie wydrukują kopii/itd ....

    > Dla osoby, ktora zwalnia sie z pracy - nie musi to byc juz takie
    > oczywiste, a tym bardziej wygodne.

    J.w.
    A że to wygodne dla kogokolwiek to nie twierdziłem.

    > Pytanie.
    > Co bedzie jak sedzia zachoruje?

    Sędzia będzie chory.

    > Trzeba bedzie czekac na koniec choroby?

    To nadal oczywiste.
    Jak nie ma to ci w sekretariacie nie stworzą/nie wydrukują kopii/itd ....

    > A gdyby sedzia umarla, to wtedy pozostaje czekac na zmartwychwstanie?

    A spadkobiercy?

    > Innych rozwiazan w sadach juz nie ma?

    Może zaproponuj sensowne rozwiązanie, które pozwoli sekretariatowi
    "urodzić" akta których nie ma fizycznie w sekretariacie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com