    From: "ksRobak" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo w Usenecie
    Date: Sun, 29 Jan 2006 06:21:20 +0100

    "Leszek" <l...@p...fm>
    news:drgfar$ah4$2@opal.icpnet.pl...

    > On, jako jedyny doliczył do nieskończoności. Dwa razy ;)
    > I tylko ON może dzielić przez zero.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Tak Szanowny Panie. :-)
    "On" jako jedyny na świecie patrząc na odcinek zauważył i opisał,
    że odcinek ten zbudowany z ściśle do siebie przylegających kolejnych
    punktów o zerowyrm wymiarze - posiada punkt pierwszy i punkt ostatni
    czym udowodnił
    że nieskończona ilość punktów odcinka JEST OGRANICZONA.
    Tak
    Poza ostatnim punktem odcinka nie ma już żadnego innego
    na tym odcinku.
    Miejsc po przecinku rozwinięcia dziesiętnego liczby 1/3 jest
    także nieskończenie wiele i tak jak punktów na odcinku tak
    w tym ułamku dziesiętnym
    jest pierwsza pozycja po przecinku i pozycja ostatnia
    a pomiędzy nimi NIESKOŃCZONOŚĆ.
    1/3 = 0,33333333...3333333[10/3]
    Na ostatniej nieskończonej pozycji tego ułamka nie jest cyfra 3
    lecz reszta z dzielenia [10/3] która nigdzie się nie przenosi.
    Za tę PRAWDĘ zostałem zablokowany przez zagranicznych TROLLI
    moderujących polskojęzyczną grupę dyskusyjną pl.sci.matematyka
    choć nauka ta w niedalekiej przyszłości będzie fundamentem
    nowoczesnej matematyki bez paradoksów, fałszu i obłędu.
    Tak. :-)
    Jeśli chce Pan o tym porozmawiać jak również o tym kto i dlaczego
    moderuje polskojęzyczną przestrzeń wirtualną
    to zapraszam na news:pl.sci.filozofia :-)
    Edward Robak*