  • Data: 2005-03-28 08:56:27
    Temat: Re: prawo w USA-to mity czy absurdalna prawda?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    urr wyskrobał(a):

    > Absurdalne procesy. I nie zapomnij podac podstawe roszczenia w kazdym
    > przypadku.

    "Niby jak" odnosi się do innego skontruowania prawa polskiego i
    amerykańskiego. Choćby skazywanie na wielokrotne dożywocie jednej osoby czy
    karę ponad 100 lat więzienia jest absurdem z punktu widzenia polskiego prawa
    i w pewnym sensie logiki także. Nakłada się bowiem karę, o której wiadomo
    już w momencie jej wymierzenia, że nie zostanie w całości wykonana.

    > Odpowiednie? A gdzie tam jest podane ze manipuluja fosforanem
    > dwuamonowym uzalezenienie palaczy?

    Tak dobrze znasz się na chemii? Informacja podana dotyczy szkodliwości
    palenia na zdrowie. Nie wiem dlaczego nic nie ma na temat uzależniającego
    efektu, ale widozcnie nie jest to szkodliwe :)

    > ROTFL

    Chyba lepiej znasz się jednak na chemii niż na prawie.

    --
    Bartek Gliniecki