eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo telekomunikacyjne a kompetencje urzedow (regulatora/ustawodawcy) › Re: prawo telekomunikacyjne a kompetencje urzedow (regulatora/ustawodawcy)
  • Data: 2005-09-06 16:45:09
    Temat: Re: prawo telekomunikacyjne a kompetencje urzedow (regulatora/ustawodawcy)
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    news napisał(a):
> [...]
    > użytkownika umowy o świadczenie innych usług lub nabycia urządzenia u
    > określonego dostawcy" Tymczasem oferta Telekomunikacji Polskiej dotyczaca
    > usług SDI, DSL, Neostrada zawiera warunek mowiacy o tym, że z usług tych
    > mogą skorzystać jedynie posiadacze Aktywnej abonenckiej linii telefonicznej
    > w sieci TP. Jak wynika z informacji TP (Blekitna Linia) w przypadku nowych
    > abonentow - instalacja usługi dostepu do internetu (DSL, SDT, Neo)
    > warunkowana jest zamowieniem usługi telefonicznej (dostep analogowy TP) co
    > oznaczaloby ze operator dominujacy TP formulujac taka zaleznosc, narusza

    twoja sprawa jest calkowicie codzienna, dodam ze walcze o to samo -
    telekomuna odpowiedziala po paru interwencjach (proba zalorzenia idsl
    bez telefonu) "no co ze lamiemy prawo - jak sie nie podoba to i tak
    niema u pana innego dostawcy" - mam nagrana rozmowe tel z "blekitna
    linia". I co dalej? Nic, mam placic abonament (i to nie ma mowy zeby ten
    najnizszy!) choc nawet sluchawki niemam od telefonu i miec niechce ?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173