  • From: Olgierd <n...@n...problem>
    Subject: Re: prawo skarbowe dziala w stecz
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 22 Feb 2007 12:37:24 +0100

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 12:27:38 +0100, jętek napisał(a):

    > 1. W 2005 wystapilem o Postanowienie ws podatku za rok 2004/2005,
    > Postanowienie uznalo moje racje.
    > 2. W 2006 roku Minister Finansow wydal interpretacje sprawy na ktora
    > wystawiono mi Postanowienie - MF nie uznal moich racji (nie stricte mojej
    > osoby, lecz spraw analogicznych)
    > 3. W 2007 roku US wzywa mnie i okzauje interpretacje MF i nakazuje oddac
    > pieniadze.
    >
    > Czy prawo skarbowe dziala wstecz?

    No właśnie chodzi o to, że prawo nie działa wstecz. Prawo było zawsze takie
    samo tylko się zmieniła interpretacja MF, która nie jest źródłem prawa.
    Natomiast jeśli masz prawomocną decyzję to AFAIK jest ona już na bank
    niepodważalna. Nie wiem jednak co masz na myśli pisząc "postanowienie"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==