  • Data: 2004-10-27 16:06:44
    Temat: Re: prawo pracy -wypowiedzenie
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:clogch$sgc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A na swiadectwie pracy czy jest obowiazek podania przyczyny
    > rozwiazania umowy? A jesli jest obowiazek podania przyczyny to
    > jaka powinna byc to przyczyna zeby nie byla krzywdzaca dla obu stron?
    > Chodzi o to zeby nie bylo adnnotacji lub paragrafu na swiadectwie pracy o
    > tym ze bylo to wypowiedzenie z mojej strony?

    Panie szanowny,
    Ja słyszałem o takim doktorze-wykładowcy, którego rektor Akademii Polonijnej
    (kameruński ksiądz-oszust Adolf Kryński, o którym pisała Wyborcza) zwolnił
    dyscyplinarnie za przychodzenie do pracy z dzieckiem. Doktor wykładowca nie
    miał z kim zostawić dziecka w czasie wakacji (studenci też mieli wtedy
    wakacje), a jego żona była w sanatorium. Przyprowadzał dzieciaka, który
    nikomu nie przeszkadzał tylko siedział cichutko i oglądał stronki dla dzieci
    na necie.

    Zwolnienie dyscyplinarne dali mu z wściekłości, że ów wykładowca
    wypowiedział im umowę o pracę i na tym wypowiedzeniu napisał, że był
    oszukiwany i wykorzystywany, co było prawdą.

    Sąd pracy do którego się wykładowca odwołał przyznał rację oszustowi-księdzu
    kameruńskiemu, z którym nawet Ojcowie Paulini z Jasnej Góry nie chcą mieć
    nic wspólnego, bo chciał im zająć bibliotekę Jasnogórską i pewnie wywieźć
    zbiory do Kamerunu, a potem sprzedać.

    Takie mafie grasują w sądzie i wymiarze SRA_WIEDLIWOŚCI. Sprawiedliwość jest
    po stronie kolaborantów ruskich, bandytów z rządu i nie tylko, którzy robią
    afery i kradną nasze pieniądze które zabierają nam na podatki, są po stronie
    oszustów, morderców niewinnej młodzieży z policji-gestapo i prawników,
    którzy jeżdżą po pijanemu i zabijają ludzi.

    brat_trollin