  • Data: 2004-03-17 10:02:14
    Temat: Re: prawo pracy i komputery
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/15/2004 10:46 PM, poreba wrote:

    [...]
    > A "nielegalny" (nie wyliczony w wykazie) freeware a nawet
    > GPL - jak najbardziej "legalny" a konsekwencje służbowe mogą być
    > prawda?

    Pracodawca może nie chciec, by instalowano jakiekolwiek programy poza
    tymi, jakie uważa za stosowne.
    Nie ma potem tłumaczenia, że nie zrobiłem czegoś, bo mi się "komputer
    zawiesił" - w wielu firmach admin tak konfiguruje sprzęt/soft, by
    instalowanie było niemożliwe bez uprawnień - problem staje się
    rozwiązanym bez odwoływania się do prawa.

    Pzdr: Catbert