  • Data: 2004-03-17 09:54:50
    Temat: Re: prawo pracy i komputery
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/15/2004 11:46 PM, kot_bury wrote:

    > dzięki jeszcze raz za odpowiedź
    > właśnie o to mi chodzi - może nie szczególnie to wcześniej zaznaczyłem że
    > interesuje mnie ten problem z pktu widzenia pr pracy. Nie byłem pewnien czy
    > można to traktować jako naruszenie obowiązków pracownika
    > pozdrawiam

    Kodeks Pracy:

    Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia

    Art. 52. [Rozwiązanie z winy pracownika] § 1. Pracodawca może rozwiązać
    umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika w razie:

    1) ciężkiego naruszenia przez pracownika podstawowych obowiązków
    pracowniczych,

    2) popełnienia przez pracownika w czasie trwania umowy o pracę
    przestępstwa, które uniemożliwia dalsze zatrudnianie go na zajmowanym
    stanowisku, jeżeli przestępstwo jest oczywiste lub zostało stwierdzone
    prawomocnym wyrokiem,

    Aneks to jedynie ustalenie zakresu odpowiedzialności, tak, by
    przestępstwo nie "stało się samo".

    Pzdr: Catbert