eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera.Re: prawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera.
  • Data: 2006-03-25 11:55:30
    Temat: Re: prawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 22:54:08 +0100, PiotRek napisał(a):

    > Ja tu nie widzę żadnego problemu.
    Opisana historia jest zbieżna z przykładem człowieka goniącego przestępcę
    (z okrwawioną siekierą, z porwanym dziecięciem pod pachą i nożem do
    podrzynania gardeł niewiniątkom itd.) przebiegającego na czerwonym świetle
    i stójkowym przeprowadzającym całą procedurę ukarania mandatem (ze
    wszystkimi _prawem przewidzianymi_ szykanami np. sprawdzenie tożsamości)
    ZAMIAST jak rozsądek nakazuje ograniczyć niezbędne niezbędne czynności
    związane ze *złamaniem prawa* przez ścigającego do minimum i wspomóc
    go/wyręczyć.
    Ja na miejscu prokuratora ("gdyby zastali trupy") dogłębnie bym wyjaśniał
    powody _zgodnego_ z prawem działania tych określonych funkcjonariusz w tej
    określonej sytuacji ;)

    --
    pozdro
    poreba