eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera. › Re: prawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera.
  • Data: 2006-03-25 19:37:33
    Temat: Re: prawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera.
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barakuda" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e01v40$2ps$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e01pq5$kgn$1@inews.gazeta.pl
    > wieć Ci odpowiem
    > Policja w ten sposób nie chroni obiektów z wyjątkiem prawem określonych a
    > zakład jubilerski nie jest takim obiektem.

    ZTCW to kiedyś była taka możliwość.

    > jak to sobie wyobrażasz w mieście jest 100 sklepów z
    > z bardzo drogim towarem i co wszystkie mają byc podłaczone do policji ,

    No i co z tego? Komisariatów jest niewiele mniej.

    > ja widzę ponieważ jest w Polsce jest prawo zezwalające na prowadzenie
    > działalności "ochroniarskiej" - jest stosowna ustawa, daje stosowne
    > uprawnienia ochroniarzom ,

    Ale nie daje prawa przekraczania dozwolonej prędkości.

    > a nie rozwiązuje tak głupiego problemu

    No to udaj się do jakiegoś biura poselskiego z tym problemem.

    No i koniecznie naucz się poprawnie cytować oraz poprawnie
    pisać po polsku, bo, jak na razie, to bardzo kiepsko Ci to wychodzi.

    Piotr