eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera. › Re: prawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera.
  • Data: 2006-03-25 15:40:04
    Temat: Re: prawo oruchu drogowym a firma ochroniarska i napad na jubilera.
    Od: "barakuda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e03g5a$fcj$1@atlantis.news.tpi.pl
    > Nie jestem prawnikiem, ale zawsze próbuję myśleć racjonalnie. Zadam
    > więc pyranie, czy centrum dowodzenia zawiadomiło policję o napadzie u
    > jubilera? Czy powiadomiło policję, że wysyła na miejsce zdarzenia
    > grupę interwencyjną? Jeśli na te pytania odpowiedź brzmi - NIE, to
    > moim skromnym zdaniem policja zachowała się zgodnie z prawem, każdy
    > zatrzymany może się tłumaczyć, że pędzi do napadu, może pozaru czy
    > czegoś tam jeszcze.

    Nim zaczniesz myśleć tak racjonalnie - radziłbym abyś zapoznał się z ustawą
    o ochronie osób i mienia .
    Niestety bowiem w tym wypadku twoje rozumowanie zawodzi.
    Bo ja zdam Ci pytanie racjonalne : czy wiesz co się dzieje gdy firma
    ochroniarska
    powiadami policję o napadzie ,a zgłoszenie jest fałszywe ,bo było wynikiem
    awarii systemu ?
    Moim zamiarem nie było rozważanie róznych aspektów związanych z ochroną osób
    i mienia , jedynie przedstawienie określonego konkretnego przypadku i
    zwrócenie uwagi na fakt ,że coś jest niedopracowane w tej ustawie.
    I nawet gdyby to centrum powiadaminia "zspało" to i tak twoje racjonalne
    myślenie zawodi i to bardzo.
    Ciekawy jestem czy gdyby w tym sklepie sprzedawała twoja ,żona ,siostra ,czy
    matka ,to też twoja logika by tak wyglądała ?
    barakuda