    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo o ruchu drogowym a parking hipermarketu
    Date: Sat, 25 Mar 2006 14:54:11 +0100

    barakuda napisał(a):
    > [...] ja bym powiedział więcej to skrajna nieodpowiedzialność "
    > redaktorów" kodeksu drogowego ,bo [...]
    > nie potrafią dookonać drobnego wpisu dotyczącego takich parkingów który może
    > brzemieć tak:
    > "zasady kodeksu drogowego stosuje się do wszelkiego rodzaju prkingów - w
    > tym wyznaczonych na terenach prywatnych jako stałe lub czasowe"
    > i by było proste masz parking to oznacz go prawidłowo ,a i użytkownicy nie
    > musieli by "myśleć" ,wystarczyło by stosowali się do zasad w kodeksie
    > określonych.

    Obecnie jest to tak ujęte w PoRD:
    "Art. 1. 1. Ustawa reguluje zasady ruchu na drogach publicznych oraz w
    strefach zamieszkania, warunki dopuszczenia pojazdów do tego ruchu,
    wymagania w stosunku do osób kierujących pojazdami i innych uczestników
    ruchu oraz zasady kontroli ruchu drogowego.

    2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    drogami publicznymi, jeżeli jest to konieczne dla uniknięcia zagrożenia
    bezpieczeństwa uczestników tego ruchu."

    Co tu jest wątpliwe? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."